Cut4Bieber och Röka på

Hej alla BELIEBERS, HATERS och ni vanliga !

Allt det här med att Justin ska ha rökt Weed. Jag tror inte på det ett skit. Det finns 2 alternativ. 2 saker som pekar ut var och en.

Justin:
1. på en bild här nere ser du att han inte har tatueringen där den ska vara.
2. Vem är bruden ? Sist jag såg så är det Robins flickvän.

Robin:
1. Det är hans flickvän som är med "justin" men han hade lagt ut en bild på instagram att han skulle vara med henne.
2. Robin har en tröja här nere som säger att det inte är hans tröja. De är 2 olika tröjor.

Robin och Justin är väldigt lika om ni ser det. Ni kanske tror att de är samma person men det är det inte !

Jag vet inte vad jag ska tro, för de är ju ingen som vill erkänna. ( jag har iallafall inte hört nått )
Men jag hoppas och tror att de inte är Justin och att han är smartare än så. Men aa han är en människa han väljer ju själv! Kanske bara gjorde de för att han ville pröva, Y.O.L.O

Och sen de här med att skära sig för Bieber för att han ska "sluta röka på", det är sjukt och patetiskt !
Den som började med detta är Brittany Newton. Jag hade inte hört detta förens ett par dagar sen. Men jag försökte kolla upp vem som startade de. Jag har börjat följa Brittany för att se vad som skrivas. I bilden här ser man hur hon har skärt sig riktigt mycket !
Bilden har fått 5 533 retweets och 945 har favoriserat den. Hon skrev själv i kommentarerna att "hela tangentbordet var blodigt"

Det skulle inte falla mig in att skära mig på grund av detta! Är man en belieber ska man väl stå vid hans sida o hjälpa han istället för att skära sig så han är tvungen att "sluta" o han kanske mår dåligt över detta ! Vem vet ?

Puss o Gull ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså justin bieber är ju en kille som sjunger och då måste mam äta mycket svensk husmanskost så att man blir stor och stark och han var ju inte hungrig så då rökte han lite då va så att han kunde äta sin fläskkotlett

Svar: okej, då vet vi.
Michelle Tillaeus

2013-01-10 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback